4. i 5. veljače 2019. u Kulturnom centru Dubrava, Avenija Dubrava 51a, održava se međunarodni ASSET simpozij, a 6. veljače Međunarodni trening.
MEĐUNARODNI SIMPOZIJ
EUROPSKA NOĆ KAZALIŠTA – RAZVOJ I ISTRAŽIVANJE PUBLIKE U IZVEDBENIM UMJETNOSTIMA
4. i 5. veljače 2019.
Narodno sveučilište Dubrava
Kulturni centar
Dubrava 51 a, Zagreb
Simpozij Europska Noć kazališta – razvoj i istraživanje publike u izvedbenim ujmetnostima održava se u okviru projekta ASSET (Audience Segmentation System in European Theatres/Sustav segmentacije publike u europskim kazalištima), uz potporu programa Kreativna Europa.
Simpozij okuplja koordinatore i predstavnike kazališta iz europskih zemalja koji su sudjelovali u raznim projektima vezanim uz Noć kazališta ili su sudjelovali u sličnim aktivnostima usko vezanim za istraživanje publike u izvedbenim umjetnostima. Očekuju se sudionici iz Poljske, Njemačke, Španjolske, Mađarske, Slovačke, Češke, Austrije, Finske, Bugarske, Hrvatske, Srbije te Bosne i Hercegovine.
Glavni je cilj simpozija razmjena informacija i iskustava, dijeljenje alata za rad s kazališnom publikom, te međunarodno umrežavanje kazališta.
Program
Ponedjeljak 4. 2. 2019.
17.00 – 17.15 Uvodna riječ organizatora
17.15 – 17.30 Predstavljanje sudionika
17.30 – 18.00 Predstavljanje ASSET projekta i metodologije segmentacije publike
18.00 – 18.30 Povijest Europske noći kazališta, Noć kazališta u Hrvatskoj i Austriji
19.00 – 20.00 Praktični primjeri iz provedbe Europske noći kazališta
Utorak 5. 2. 2019.
9.30 – 10.00 Predstavljanje Europske noći kazališta u Bosni i Hercegovini i Srbiji
10.00 – 10.40 Predstavljanje Europske noći kazališta u Bugarskoj i Češkoj
11.00 – 12.00 Praktični primjeri iz provedbe Europske noći kazališta
12.00 – 13.00 Pauza za ručak
13.00 – 13.30 Predstavljanje Noći umjetnosti u Finskoj i Dana kazališta u Poljskoj
13.30 – 14.30 Predstavljanje Mađarske, Španjolske i Njemačke Noći kazališta
*Simpozij se održava na engleskome jeziku. Narodno sveučilište Dubrava zadržava pravo izmjene sadržaja programa.
Organizatori:
Department of Arts Management, Theatre Faculty, Academy of Performing Arts (Czech Republic)
Arts and Theatre Institute (Czech Republic)
Narodno sveučilište Dubrava (Republika Hrvatska)
Ukratko o projektu:
Glavni je cilj projekta ASSET razviti metodologiju i testirati alate istraživanja publike u izvedbenim umjetnostima koji mogu pomoći u dubljem shvaćanju povezanosti razvoja publike i marketinških aktivnosti, koristeći projekt Europske noći kazališta kao jedan od instrumenata za postizanje navedenog.
Glavni je koordinator projekta Department of Arts Management, Theatre Faculty, Academy of Performing Arts (Prag, Češka).
Partneri su The Audience Agency (Ujedinjeno Kraljevstvo), Arts and Theatre Institute, Narodno sveučilište Dubrava (Hrvatska), IG Kultur Österreich (Austrija), Arts Project Foundation (Bugarska) i Metropolia University (Finska).
Specifični ciljevi ASSET-a:
- razviti i testirati prototip metodologije segmentacije publike koji je specifičan za svaku od zemalja partnera,
- osposobiti zaposlenike kazališta i kulturnih ustanova metodologiji prikupljanja podataka za segmentaciju publike,
- prikupiti i evaluirati podatke o kazališnoj publici u odabranim europskim gradovima (Prag, Beč, Sofija, Helsinki, Zagreb) te ih usporediti s postojećim podatcima u Europi,
- pomoći kazalištima implementirati rezultate segmentacije publike u njihovo poslovanje - upravljanje, produkciju, marketing i komunikacije kako bi se povećao broj postojeće publike te privukla nova,
- omogućiti umrežavanja između kazališta partnera država koje sudjeluju u Europskoj noći kazališta ili sličnim događanjima za razvoj publike,
- upoznati vezane obrazovne ustanove s rezultatima projekta i mogućnošću edukacije, te važnosti njihova umrežavanja u polju razvoja publike.
ASSET TRENING
6. 2. 2019.
Narodno sveučilište Dubrava
Kulturni centar
Dubrava 51 a, Zagreb
10.00-16.00 sati
Zašto prikupljati podatke o publici?
Trening će biti usmjeren na prikupljanje podataka o publici, odnosno što je sve za to potrebno, iz kojih izvora će se prikupljati podatci, što oni znače i kako ih se može iskoristiti.
Predviđeno je da sudionici aktivno sudjeluju u treningu te promišljaju vlastite metode istraživanja i s njima vezane marketinške strategije.
Fokus vježbi bit će na prakticiranju segmentacije i profiliranja publike, oslonjeno na recentna teorijska razmatranja, kako bi se moglo pristupiti razvijanju vlastitog provedbenog modela.
Među najvažnijim temama bit će sljedeće:
· Prikupljanje podataka
· Korištenje prikupljenih podataka
· Objektivnost i ograničenost različitih načina prikupljanja podatka
· Praktične istraživačke metode
· Analitički alati koji se mogu koristiti za bolje razumijevanje podataka
· Koncepti segmentacije i profiliranja
· Planiranje na osnovi prikupljenih podataka
Sudionici mogu predstaviti svoje primjere iz prakse i podijeliti svoja osobna iskustva.
Predavači: Jonathan Goodacre , Senior Consultant, Daniel Cowley , Research Manager
The Audience Agency , UK